Administratie

18-09-2012 00:00

Administratief Medewerker Orderverwerking (16uur)

Over de vacature

Burg Groep is een belangrijke Europese producent van azijn, spijsolie en limonadesiropen. In Ter Aar staat onze limonadefabriek: een dynamische, platte organisatie met zo'n 35 medewerkers. Voor de afdeling Logistiek zijn wij op zoek naar een:

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER ORDERVERWERKING (16 UUR)

De afdeling Logistiek bestaat uit een team met twee administratief medewerkers orderverwerking, twee planners en drie expeditiemedewerkers.

Jouw taak is:
- de binnenkomende orders te ontvangen en de voorraad te controleren
- indien er niet geleverd kan worden neem je hierover contact op met de planners om naar een oplossing
te zoeken
- hierover heb je eveneens contact met onze klanten
- voorts voer je diverse administratieve handelingen uit die bij het proces horen

Wij zoeken voor deze afwisselende functie een kandidaat met:
- een administratieve opleiding op MBO niveau
- adminstratieve werkervaring, bij voorkeur in een productie omgeving
- ervaring met verkooporders en de invoering en afhandeling hiervan
- een commerciële instelling en goede communicatieve vaardigheden
- ervaring met een ERP systeem, bij voorkeur JDEdwards
- een commerciële instelling en goede communicatieve vaardigheden
- goede beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als in geschrift

Wij bieden:
- een interessante, afwisselende functie
- arbeidsvoorwaarden conform CAO voor de Drankenindustrie m.u.v. het primaire salaris waarvoor wij
een eigen marktconform salarisgebouw hebben samengesteld
- in aanvang een tijdelijk contract

Interesse:
Bel met ons Hoofd Logisitek de heer Rik van Sadelhoff voor meer informatie. Hij is te bereiken op tel:0611586567. Je sollicitatiebrief met CV kun je mailen naar hrm.nl@burggroep.com t.a.v. Marijke Groothuis. Meer informatie over Burg Groep kun je vinden op onze website www.burggroep.com
Bron: monsterboard geplaatst 14 september 2012
 

DOK20 is per 1 november op zoek naar een administratief medewerker.

 

Functie omschrijving

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega die uiterlijk per 1 november 2012 kan starten en 32 uur per week zou willen werken als secretarieel medewerker in Leiderdorp.

Werkzaamheden secretarieel medewerker:

Een secretarieel medewerker heeft twee belangrijke hoofdtaken: cliënt- en personeelsadministratie.
-Het invoeren van nieuw personeel bij het salarisadministratie kantoor.
-Bijhouden en administratief verwerken van mutaties binnen het netwerk van DOK20 en onze software systemen.
-Cliëntadministratie, contracten maken, wijzigingen bijhouden en mailings verzorgen.
-Telefoon beantwoorden, doorschakelen en cliënten en personeel informeren.
-Mailings per post en email verzorgen.
-Notuleren bij vergaderingen en uitwerken notulen.
-Verwerken van binnenkomende post zoals onkostendeclaraties.

Functie eisen

Functie eisen:
-Gevraagd wordt minimaal een afgeronde MBO opleiding administratief medewerker.
-Minimaal 2 jaar relevante werkervaring heeft onze voorkeur.
-Men moet in staat zijn zelfstandig en punctueel te werken.
-Goede gespreksvaardigheden en perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift zijn noodzakelijk.
-Gestructureerd kunnen werken in verband met de verschillende taken.
-Goed in staat samen te werken binnen een team.
-Bereidheid tot verdieping in de doelgroep waar DOK20 mee werkt.
-Persoonlijkheid: enthousiast, gemotiveerd, leergierig, humor, stressbestendig, affiniteit met speciale kinderen.

Wie zijn wij?

Een jonge dynamische organisatie. Bij DOK20 werken veel jonge mensen die dagelijks hard werken om de zorg voor onze kinderen zo goed mogelijk te organiseren. DOK20 is een platte organisatie en met korte lijnen.

Wat bieden wij?

Wij bieden:
-Bij aanvang een contract voor 6 maanden voor 32 uur per week.
-Een marktconform salaris.
-Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a. pensioenvoorziening bij het PGGM en een fietsplan.
-Een gezellig, jong en dynamisch team.
-Goed bereikbaar kantoor in Leiderdorp en enthousiaste collega’s.
-Een organisatie die vol in ontwikkeling is en veel perspectief biedt.

Enthousiast over deze functie?

Heb je interesse in deze baan, stuur dan voor 25 september 2012 je CV met motivatiebrief naar Erik v/d Zijden, Hoofdstraat 1-3, 2351 AA in Leiderdorp. Reageren per e-mail kan ook: e.vanderzijden@dok20.nl.

Geselecteerde kandidaten zullen uiterlijk op vrijdag 28 september 2012 horen of zij worden uitgenodigd voor een gesprek. De gesprekken zullen plaats vinden vanaf maandag 1 oktober 2012.
Je kunt je sollicitatie ook digitaal versturen, door op de button "Solliciteer" te klikken.

Bron: Jobbird geplaatst 13 september 2012

Office Manager

 

Functie omschrijving

Als office manager ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van een organisatie. Je ondersteundt het management op alle fronten, jij bent de duizendpoot die ze niet kunnen missen. Je houdt je bezig met het opzetten en soepel laten verlopen van interne bedrijfsprocessen die onder andere te maken hebben met administratie, personeel en organisatie.
- Beantwoordt de telefoon, screent en verbindt door, neemt berichten aan en handelt vragenden informatieverzoeken af.
- Begroet bezoekers en stuurt hen door naar de juiste personen.
- Opent, sorteert en verdeelt inkomende correspondentie, inclusief fax en e-mail en bereidt antwoorden voor met betrekking tot correspondentie over veel voorkomende informatieaanvragen.
- Leest en analyseert inkomende memo's, voorstellen en rapporten om het belang vast te stellen en om verspreiding ervan te plannen.
- Verzorgt correspondentie, memo's, rapporten, presentaties en andere documenten op basis van concepten, handgeschreven exemplaren, ingesproken berichten, etc., bijvoorbeeld door het gebruik van computers met meerdere softwarepakketten.
- Beheert agenda's van de leidinggevenden.
- Organiseert zakenreizen, conferenties en informele bijeenkomsten voor leidinggevenden.
- Stelt agenda's op en organiseert bijeenkomsten (bijv. commissie en bestuursbijeenkomsten), woont bijeenkomsten bij en maakt notulen.
- Zoekt informatie en stelt deze samen voor leidinggevenden.
- Voert algemene administratieve taken uit, zoals het bestellen van benodigdheden.

Functie eisen

- Je bent zelfstandig, creatief en werkt graag in teamverband.
- Je beschikt over een vlotte pen.
- Je hebt een afgeronde relevante opleiding.
- Je bent een spin in het web die overzicht weet te behouden en niet schrikt van deadlines.
- Je hebt een proactieve houding en flexibele instelling.
- Je hebt affiniteit met de farmaceutische industrie.
- Naast Nederlands heb je ook een goede verbale en schriftelijke kennis van het Engels.

Wie zijn wij?

B-Medical is actief op het gebied van marketing, verkoop en distributie van geneesmiddelen en medical devices in de Benelux. Naast eigen producten, vertegenwoordigen wij ook internationale organisaties die niet over een locale verkooporganisatie beschikken.

Wat bieden wij?

- Zelfstandige functie binnen een snel groeiend bedrijf.
- 36 urige werkweek (vrijdagmiddag vrij)
- 25 vakantiedagen, daarnaast 2 weken vrij rond kerst.
- Goed salaris.
- Jaarcontract met contract voor onbepaalde tijd bij gebleken geschiktheid.

Enthousiast over deze functie?

Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag je sollicitatie met uitgebreid CV. Je kunt je sollicitatie digitaal versturen, door op de button "Solliciteer" te klikken.

Trefwoorden

Farmaceutische Industrie, Office manager, PA

Bron: Jobbird plaatsingsdatum 11-09-2012

 

Medewerker financiële administratie
Antenna, ALPHEN AAN DEN RIJN

 

Voor onze opdrachtgever, een woningbouwvereniging, zijn wij op zoek naar een medewerker financiële administratie. Je voert adminstratieve ondersteunende werkzaamheden uit ten behoeve van de huuradministratie, onderhoudsadministratie en financiële administratie. Denk hierbij aan het uitvoeren van controles t.b.v. de (financiële) administratie, de facturenstroom, verwerking van dagafschriften en de prolongatie en aanmaningen t.b.v. de vereniging van eigenaren administratie. Tevens verzorg je archiveringswerkzaamheden en ben je verantwoordelijk voor secretariële werkzaamheden.

Soort werk: Tijdelijke, parttime functie
Werktijden: 8.30 uur - 17.00 uur

Voor deze tijdelijke functie ben jij per direct, tot eind 2012, 28-36 uur per week beschikbaar. Je beschikt over Mbo werk- en denkniveau, relevante werkervaring en kennis van bedrijfsprocessen en volkshuisvesting. Je bent integer en zelfstandig, maar functioneert tevens goed in teamverband. Plannen en organiseren behoort tot jouw sterke punten. Herken jij jezelf in bovengenoemde criteria en competenties? Dan zoeken wij jou!

Ons vacaturenummer: 1043781


 

Aantal uur   24-32 uur
Standplaats   ALPHEN AAN DEN RIJN
Provincie   Zuid-Holland
Functiecategorie   Accounting-Financieel
Opleidingsniveau   Overig

Bron: Antenna

Licht administratief medewerker

  • Telefoonnummer: 071-5121617
  • Standplaats: ALPHEN AAN DEN RIJN
  • Opleidingsniveau:
    • VBO
  • Functienaam: Sorteerder
  • Dienstverband: Tijdelijk dienstverband
  • Aantal uren per week: 20
  • Regio:
    • Zuid-Holland
  • Vakgebied:
    • Productie
    • Logistiek
    • Administratief
  • Full time/Part time: Parttime
  • Vacaturenummer: 1720001624

Over de functie

Voor onze opdrachtgever in Alphen aan den Rijn zijn wij op zoek naar enthousiaste medewerkers in (de omgeving van) Alphen aan den Rijn. Het werk en de tijden verschillen. Zo zoeken we mensen die snel inzetbaar zijn en flexibel zijn qua werktijden. Ook kent onze opdrachtgever veel projecten, waardoor je voor een langere periode fulltime aan de slag kan.

De werkzaamheden zijn licht administratief en bestaan voornamelijk uit het scannen en invoeren van gegevens.

Enthousiast geworden? Schrijf je direct in via onze website. Ga naar www.timing.nl, klik op "e-inschrijving" en vul alles zorgvuldig en volledig in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Over het bedrijf

Het bedrijf is gespecialiseerd in het verwerken en digitaliseren van papierstromen.

Functie eisen

Graag willen werken, flexibelle uren willen werken, woonachtig in Alphen aan den Rijn

Wat wij bieden

We verwachten steeds meer werk bij deze opdrachtgever

 

Assistent accountant

 

Details vacature:
Zirkzee & Den Os is een onderdeel van de Zirkzee-groep, een accountants- en belastingadvieskantoor met 7 vestigingen in Nederland. Het kantoor in Leiden heeft ongeveer 10 medewerkers. We richten ons op expat-dienstverlening aan internationaal opererende bedrijven en MKB-ondernemers binnen de regio. Door groei van de praktijk zijn we op zoek naar versterking.

ASSISTENT-ACCOUNTANT M/V
(minimaal 32 uur per week)
Binnen een team van 10 medewerkers ga je hoofdzakelijk werkzaamheden uitvoeren voor de klanten van de praktijk. Je verricht accountantswerkzaamheden zoals het controleren van administraties, het samenstellen van jaarstukken en het opstellen van fiscale aangiften. Ook het zelfstandig onderhouden van cliëntencontacten zal tot de mogelijkheden behoren.

Wat vragen wij
Voor deze functie zoeken wij een kandidaat met een afgeronde HEAO-, SPD- of een daarmee vergelijkbare opleiding, en een bij voorkeur AA opleiding, of studerend daarvoor. Daarnaast dienen sollicitanten reeds enige jaren werkervaring te hebben in de accountancy.

Wat bieden wij
De interne bedrijfscultuur is informeel. De wijze van communiceren is direct. Er wordt verwacht dat de kandidaat initiatief toont.
Op ons kantoor te Leiden heerst een prettige, collegiale werksfeer. Wij bieden goede arbeidsvoorwaarden en studiefaciliteiten. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .

 

 

Medewerker Fin.administratie

 

Periode: 13-09-2012
Functie: Medewerker financiële administratie
Bedrijfstak: Verhuur van overige woonruimte

 

Omschrijving

 

Uren per week: 28
Werktijden: 8.30 uur - 17.00 uur


 

Werkzaamheden

Voor onze opdrachtgever, een woningbouwvereniging, zijn wij op zoek naar een medewerker financiële administratie. Je voert adminstratieve ondersteunende werkzaamheden uit ten behoeve van de huuradministratie, onderhoudsadministratie en financiële administratie. Denk hierbij aan het uitvoeren van controles t.b.v. de (financiële) administratie, de facturenstroom, verwerking van dagafschriften en de prolongatie en aanmaningen t.b.v. de vereniging van eigenaren administratie. Tevens verzorg je archiveringswerkzaamheden en ben je verantwoordelijk voor secretariële werkzaamheden.

 

Eisen

Voor deze tijdelijke functie ben jij per direct, tot eind 2012, 28-36 uur per week beschikbaar. Je beschikt over Mbo werk- en denkniveau, relevante werkervaring en kennis van bedrijfsprocessen en volkshuisvesting. Je bent integer en zelfstandig, maar functioneert tevens goed in teamverband. Plannen en organiseren behoort tot jouw sterke punten. Herken jij jezelf in bovengenoemde criteria en competenties? Dan zoeken wij jou!

 

Contact informatie:

 

Bedrijf: Antenna Alphen aan den rijn
Contactpersoon:

Mevrouw M. Tromp (Martine)

 

Secretaresse/Administratief Medewerker (M/V)

 
Randstad in ALPHEN AAN DEN RIJN
   
 

Functieomschrijving

 
Heeft u veel administratieve / secretariele werkervaring, bent u 40 uur beschikbaar en woont u in de omgeving van Alphen a/d Rijn? Misschien is deze baan iets voor u!

Per direct zijn we opzoek voor een Vastgoedbedrijf waar ongeveer 5-10 man werkzaam is in Alphen a/d Rijn naar een echte aanpakker voor 36/40 uur per week.

Functieomschrijving:
- Telefoonafhandeling
- Administratie verwerken
- Huurcontracten opstellen
- Archiveren
- Ontvangst klanten
- All Round ondersteuning
- Vastgoed achtergrond is een pre

Wij zoeken:
- een echte aanpakker die weinig sturing nodig heeft en werk ziet liggen!
- MBO/HBO achtergrond
- Een Spin in 't web
- Beschikt u uitstekend over de Nederlandse taal
- Fulltime beschikbaar

Salaris is in overleg.

Heeft u interesse reageer dan snel via www.randstad.nl

 

Samenvatting

 
  Publicatiedatum: 18-09-2012 | keer bekeken: 332
   
  • HBO
  • MBO, HAVO, VWO
40
  • Administratief
  • Secretarieel
Zakelijke dienstverlening
1154250

 

 

 

 

Verkoop

Verkoop

11-09-2012 10:23
Medewerker Klantenservice   Profiel Medewerker Klantenservice Voor een verdere uitbreiding van onze activiteiten op de serviceafdeling en ondersteuning van de binnendienst zijn wij op zoek naar een dynamische Medewerker Klantenservice (m/v) die ons leuke team komt...

Schoonmaakbranche

Schoonmaak

11-09-2012 11:11